Ugrás a fő tartalomhoz

Pályázat projektkoordinátor munkakörre

Állásajánlat - 2025.04.15.


A pályázat kiírója:

Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése:

Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Stratégiai Iroda, EU-s és Hazai Projektkoordinációs Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör:

projektkoordinátor (határozott idejű kinevezéssel, várhatóan 2027. június 30-ig)

Ellátandó feladatok:

– pályázatok előkészítése és benyújtása, nyertes pályázat esetén támogatási szerződés megkötése, megvalósítás során teljes körű projektmenedzsment feladatok ellátása
– részvétel a közbeszerzési munkacsoport munkájában, az ajánlatok, pályázatok bekérése, azok értékelése a hatályos utasításokban foglaltak szerint
– pénzügyi ütemezés előkészítése, folyamatos frissítése, a kifizetések és bevételek összehangolásának megtervezése, a Pénzügyi Irodával történő egyeztetése, a forrásoldal rendelkezésre állásának nyomon követése
– technikai segítségnyújtás és koordináció biztosítása a megvalósításban részt vevő szakmai szervezetek között
– a pályázathoz tartozó beruházások nyomon követése a pályázat elnyerésétől a projekt befejezéséig, elszámolásáig és fenntartási idejének végéig
– kapcsolattartás a pályázati menedzserekkel és partnerszervezetekkel, a projekt érintettjeivel, részvétel a projekt kooperációin, egyeztetésein
– a projekt beszámolóinak, elszámolásainak, változás bejelentésének és szerződésmódosításainak előkészítése és/vagy ellenőrzése.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– magyar állampolgárság
– erkölcsi bizonyítvány
– iskolai végzettség: felsőoktatásban szerzett műszaki vagy közszolgálati vagy jogi vagy építész vagy gazdaságtudományi szakképzettség
– egészségügyi alkalmasság
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
– vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

– az európai uniós projektek megvalósításában szerzett igazolható szakmai tapasztalat (legalább 1-3 év) és a támogatási rendszer jogi, pénzügyi környezetének ismerete
– az önkormányzati igazgatásban szerzett igazolható szakmai tapasztalat és az önkormányzati jogi környezet ismerete

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

Csbhely 240

– Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések
– az illetményalap önkormányzati kiegészítéssel növelt összegben kerül megállapításra
– 25 munkanap alapszabadság
– cafetéria juttatás
– bankszámla költségtérítés
– közlekedési támogatások
– képzési támogatás
– jubilálás elismerése.

A pályázathoz csatolandó iratok:

– motivációs levél
– fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1 sz. melléklete alapján)
– iskolai végzettséget igazoló oklevél másolata
– az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat,
amely letölthető itt >>

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. május 5.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala email címre lehet megküldeni.

A pályázatok legkésőbb 2025. május 30. napjáig kerülnek elbírálásra. A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
 
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.