Pályázat hatósági ügyintéző munkakörre
A pályázat kiírója:
Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Munkahely megnevezése:
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda, Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Betöltendő munkakör: hatósági ügyintéző (határozott idejű kinevezéssel)
Ellátandó feladatok:
– Ellátja és ellenőrzi a kereskedelmi tevékenység bejelentésével, valamint az üzletköteles termékeket forgalmazó üzletek működési engedélyeivel kapcsolatos kereskedelmi hatósági feladatokat,
– ellátja és ellenőrzi az üzletszerű ingatlanvagyon-értékelői és ingatlanközvetítői tevékenység végzéséről szóló jogszabályokban meghatározott feladatokat,
– ellátja és ellenőrzi a szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat,
– ellátja és ellenőrzi a vásárokról, piacokról, valamint a bevásárlóközpontokról szóló jogszabályban előírt feladatokat,
– részt vesz a kereskedelmi hatóság hatáskörébe tartozó, valamint a szálláshely-szolgáltatással kapcsolatos panaszok és bejelentések kivizsgálásban, ellenőrzések lebonyolításában.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– magyar állampolgárság
– iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
– Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
– egészségügyi alkalmasság
– vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
– MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
– a közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– közigazgatási szakvizsga
– közigazgatásban, hasonló területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
– önállóság
– hatékony munkavégzés
– problémamegoldó készség
– ügyfél-orientáltság
– határidők betartása
– precíz munkavégzés.
Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

– családbarát munkahely
– központinál magasabb illetményalap
– 25 munkanap alapszabadság
– cafeteria juttatás
– bankszámla költségtérítés
– közlekedési támogatások
– képzési támogatás
– jubilálás elismerése.
A pályázathoz csatolandó iratok:
– motivációs levél
– fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
– iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
– az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 06.
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához email címre lehet megküldeni, kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: hatósági ügyintéző.
A pályázatok 2025. október 20. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően előreláthatólag 2025. december 1. napjától betölthető.