Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartásba vétele
Az ügyet intéző iroda:
VMJV Polgármesteri Hivatal Közigazgatási Iroda
Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9/B. I. emelet 7.
Ügyfélfogadás:
hétfő, szerda: 07.30 – 16.00 óráig.
Ügyintézés kezdeményezhető: elektronikusan, személyesen, postai úton.
Telefon: +36-88/549-100, mellék: 175 vagy 229
Felvilágosítás kérhető: személyesen, vagy telefonon
Ügyfélszolgálat:
Polgármesteri Hivatal Központi Ügyfélszolgálata
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Telefon: +36 88/549-100 vagy +36 88/549-210, mellék: 152 vagy 230 vagy 336
Ügyfélfogadás:
hétfő – csütörtök: 07.30 – 16.00 óráig
péntek: 07.30 – 13.30 óráig.
A kérelemhez csatolandó iratok:
1./ Az az okirat, amely igazolja, hogy a szolgáltató a szolgáltatás nyújtására jogosult.
2./ A szálláshely használatára való jogosultságot igazoló okirat.
Az eljárás illetékmentes.
A jegyző a nyilvántartásba történő vétellel egyidejűleg a szálláshelyszolgáltató részére hatósági igazolványt állít ki.
Statisztikai adatszolgáltatás:
A szolgáltató – az alkalmi szálláshely és a nomád táborhely kivételével – köteles évente, a tárgyévet követően az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Jelentés a nem üzleti céllal üzemeltetett közösségi, szabadidős szálláshelyekről című kérdőívén, az abban meghatározottak szerint adatokat szolgáltatni. A szolgáltató az adatszolgáltatással egyidejűleg köteles a kérdőív egy példányát a jegyző számára megküldeni.
Letölthető nyomtatványok: