Ugrás a fő tartalomhoz

Pályázat költségvetési ügyintéző munkakörre

Állásajánlat - 2025.02.18.


 A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője (8200 Veszprém, Óváros tér 9.)
 
Munkahely megnevezése:

Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Pénzügyi Iroda, Költségvetési Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: költségvetési ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok:

– önkormányzatok és önkormányzati társulások éves költségvetésének és évközi módosításainak kidolgozásában való közreműködés
– önkormányzatok és önkormányzati társulások éves és évközi gazdálkodásról, költségvetési előirányzatok alakulásáról szóló előterjesztések előkészítésében való közreműködés
– az önkormányzatok és az önkormányzati társulás költségvetési szerveinek tervező és beszámoló munkájának szervezése
– állami támogatások igénylése, módosítása, elszámolása
– pénzügyi információs rendszerekben rögzített adatszolgáltatások ellenőrzésében való részvétel.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– magyar állampolgárság
– erkölcsi bizonyítvány
– iskolai végzettség:
– gazdasági középiskolai végzettség, vagy
– középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői szakképesítés, vagy
– felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati szakképzettség, vagy
– felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
– egészségügyi alkalmasság
– vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

– pénzügy-számvitel területen szerzett tapasztalat
– államháztartási számvitel ismerete
– felsőfokú végzettség
– mérlegképes könyvelői szakképesítés.

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

Csbhely 240

– Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések
– az illetményalap önkormányzati kiegészítéssel növelt összegben kerül megállapításra
– 25 munkanap alapszabadság
– cafetéria juttatás
– bankszámla költségtérítés
– közlekedési támogatások
– képzési támogatás
– jubilálás elismerése.

A pályázathoz csatolandó iratok:

– motivációs levél
– fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
– iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat itt >>

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 15.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala email címre lehet megküldeni.
Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: költségvetési ügyintéző.
 
A pályázatok 2025. március 21. napjáig kerülnek elbírálásra. A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
 
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.