Ugrás a fő tartalomhoz

Pályázat személyzeti referens munkakörre

Állásajánlat - 2025.09.11.

A pályázat kiírója:

Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése:

Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala,
Személyzeti Önálló Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör:

személyzeti referens
(határozatlan idejű kinevezéssel, napi 4 órás részmunkaidős foglalkoztatással)

Ellátandó feladatok:

  • pályázati eljárás lefolytatása, jogviszony létesítés dokumentálása, személyi anyag összeállítása, személyzeti nyilvántartásokban történő adatrögzítés;
  • illetmény/munkabér változásának előkészítése, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás
    lefolytatása, oktatás-képzés szervezése, teljesítményértékelési folyamatban történő
    közreműködés, szabadság kiírása, távollétek lejelentése, juttatások kifizetésének
    előkészítése;
  • közszolgálati jogviszony/munkaviszony megszűnésével/megszüntetésével kapcsolatos
    feladatok ellátása;
  • személyzeti nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatások teljesítése.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • iskolai végzettség:

felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, szociális felsőfoktatásban szerzett szakképzettség;
vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humánerőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés

  • egészségügyi alkalmasság
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szakmai tapasztalat
  • WinTiszt, KIRA, ForrásNet programok felhasználói szintű ismerete

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX.
törvény, az 59/2020. (XII.17) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

Csbhely 240
  • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések
  • központinál magasabb illetményalap
  • 25 munkanap alapszabadság
  • cafeteria juttatás
  • bankszámla költségtérítés
  • közlekedési támogatások
  • képzési támogatás
  • jubilálás elismerése

 A pályázathoz csatolandó iratok:

  • motivációs levél
  • fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
  • iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
  • az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető itt >>

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 8.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához a email címre kérjük megküldeni, a tárgy mezőben a „személyzeti referens” munkakör feltüntetésével.

A pályázatok 2025. október 20-ig kerülnek elbírálásra.

A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap. Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.