Ugrás a fő tartalomhoz

Pályázat ügyfélszolgálati ügyintéző munkakörre

Állásajánlat - 2025.02.19.


A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője (8200 Veszprém, Óváros tér 9.)
 
Munkahely megnevezése:

Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda, Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: ügyfélszolgálati ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok:

– Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala ügyfélszolgálati feladatainak ellátása, ezen belül különösen: szociális ügyekben tájékoztatás adása, kérelmek ellenőrzése, átvétele és továbbítása, talált tárgyakkal kapcsolatos ügyintézés, panaszok, közérdekű bejelentések átvétele, általános tájékoztatás különböző intézmények ügyfélfogadási idejéről, elérhetőségéről, más hatóságoktól, szervezetektől érkező küldemények közvetlen átvétele, Vásárlók Könyvének hitelesítése, ebnyilvántartás vezetése, „részvételi költségvetés” adatlapjainak feldolgozása, közreműködés a kereskedelmi nyilvántartások ellenőrzésének lebonyolításában, hirdetményezési feladatok ellátása.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

– büntetlen előélet
– cselekvőképesség
– magyar állampolgárság
– iskolai végzettség:
– Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség.
– Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások Word, Excel) ismerete
– egészségügyi alkalmasság
– vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

– közigazgatási alap és szakvizsga
– ügyfélszolgálati munkában szerzett tapasztalat
– közigazgatásban (önkormányzati igazgatásban) szerzett tapasztalat

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény az 59/2020. (XII.17) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

Csbhely 240

– családbarát munkahely
– központinál magasabb illetményalap
– 25 munkanap alapszabadság
– cafeteria juttatás
– bankszámla költségtérítés
– közlekedési támogatások
– képzési támogatás
– jubilálás elismerése.

A pályázathoz csatolandó iratok:

– motivációs levél
– fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
– iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
– az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat itt >>

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 11.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához email címre lehet megküldeni, kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: ügyfélszolgálati ügyintéző.

A pályázatok 2025. március 20-ig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.