Adóhatósági igazolás
Ügyleírás
Pályázathoz, pályázat fenntartáshoz, hitelkérelemhez, végelszámoláshoz stb. szükséges igazolás kiadása a helyi adótartozásról. Az adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (Art.) 126. § (2) bekezdése értelmében, valamint a 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 1. § (4) alapján az adóhatóság igazolást állít ki.
Ügyintézést végző szervezeti egység
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóiroda
8200 Veszprém, Szabadság tér 15.
Ügyfélfogadási idő:
hétfőn: 7.30-tól 14.00 óráig
szerdán: 7.30-tól 16.00 óráig
Ügyintézés az adózó nevének kezdőbetűje szerint az alábbi beosztás alapján:
Pálfi-Schvéger Nikoletta,
Telefon: +36-88/549-100, mellék: 357
számok és A-Gy kezdőbetűk
Horváth Veronika,
Telefon: +36-88/549-100, mellék: 309
H-Ő kezdőbetűk
Szeiferné Krepsz Viktória,
Telefon: +36-88/549-100, mellék: 151
P-Zs kezdőbetűk
Az ügy kérelemre indul, a kérelem benyújtható
- magánszemélyek esetében:
– papír alapon (személyesen, postai úton, vagy e-mail címen)
– elektronikus formában tájékoztatás itt >>
- társas vállalkozások, egyéni vállalkozók esetében:
– cégkapun, vagy ügyfélkapun keresztül kizárólag elektronikus formában.
Az ügyintézés díja: Az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény (Itv.) mellékletének XXI. cím 4. pontja alapján törvényben meghatározott adóhatósági igazolások kiállítása (2016. január 1. napjától) illetékmentes.
Ügyintézési határidő:
Az adóhatóság az adóhatósági igazolás kiállítására irányuló, az erre rendszeresített nyomtatvány felhasználásával kitöltött és benyújtott kérelmet a beérkezésétől számított 6 napon belül teljesíti.
Felhívjuk Adózóink figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (Eüsztv.) 1. § 23. pontja és a 9. § (1) bekezdése alapján, az ott nevesített gazdálkodó szervezetek (társas és egyéni vállalkozók) kötelesek adóügyeiket elektronikusan intézni.
Letölthető nyomtatványok:
Eplényi nyomtatványok letöltése itt >>
(A dokumentum típusa ablakban a „helyi adó nyomtatványok” kiválasztásával!)