Ugrás a fő tartalomhoz

Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartásba vétele

A nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshelyszolgáltatásról szóló 173/2003. (X.28.) Korm. rendelet alapján.

Az ügyet intéző iroda:  

VMJV Polgármesteri Hivatal Közigazgatási Iroda
Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9/B. I. emelet 7. 

Ügyfélfogadás:
hétfő, szerda: 07.30 – 16.00 óráig.

Ügyintézés kezdeményezhető: elektronikusan, személyesen, postai úton.

Telefon: +36-88/549-100, mellék: 175  vagy  229

Felvilágosítás kérhető: személyesen, vagy telefonon

Ügyfélszolgálat:

Polgármesteri Hivatal Központi Ügyfélszolgálata
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Telefon: +36 88/549-100  vagy  +36 88/549-210, mellék: 152 vagy 230 vagy 336

Ügyfélfogadás:
hétfő – csütörtök: 07.30 – 16.00 óráig
péntek: 07.30 – 13.30 óráig.

A kérelemhez csatolandó iratok:

1./ Az az okirat, amely igazolja, hogy a szolgáltató a szolgáltatás nyújtására jogosult.

2./ A szálláshely használatára való jogosultságot igazoló okirat.

Az eljárás illetékmentes.

A jegyző a nyilvántartásba történő vétellel egyidejűleg a szálláshelyszolgáltató részére hatósági igazolványt állít ki.

Statisztikai adatszolgáltatás:

A szolgáltató – az alkalmi szálláshely és a nomád táborhely kivételével – köteles évente, a tárgyévet követően az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Jelentés a nem üzleti céllal üzemeltetett közösségi, szabadidős szálláshelyekről című kérdőívén, az abban meghatározottak szerint adatokat szolgáltatni.  A szolgáltató az adatszolgáltatással egyidejűleg köteles a kérdőív egy példányát a jegyző számára megküldeni.


Letölthető nyomtatványok: