Ugrás a fő tartalomhoz

Közigazgatási Iroda

Címe: 8200 Veszprém, Óváros tér 9. /B épület

Ügyfélfogadás: hétfőn és szerdán 7.30-tól 16.00 óráig.

Polgármesteri Hivatal Központi Ügyfélszolgálata
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

hétfő – csütörtök: 07.30-tól 16.00 óráig
péntek: 07.30-tól 13.30 óráig.

Munkatársaink elérhetősége:

NévMunkakörSzobaTelefon
Dr. Fejes István
ifejes@gov.veszprem.hu
irodavezető9/A88/549-100,
mellék: #182

Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
Dr. Kalocsai Balázs
bkalocsai@gov.veszprem.hu
csoportvezető888/549-100,
mellék: #229
Demetrovics-Szabó Beáta
bdemetrovics@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző7/A88/549-100,
mellék: #260
Toldy Miklós
mtoldy@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző7/A88/549-100,
mellék: #231
Gurdon Veronika
vgurdon@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző788/549-100,
mellék: #185
Dr. Berkiné Orbán Judit
orban.judit@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző788/549-100,
mellék: #175
Csomai Mónika
mcsomai@gov.veszprem.hu
ügyfélszolgálati ügyintéző00288/549-100,
mellék: #230
Nagy Andrea
anagy@gov.veszprem.hu
ügyfélszolgálati ügyintéző00288/549-100,
mellék: #152
Perényi Zsuzsanna
perenyi.zsuzsanna@gov.veszprem.hu
ügyfélszolgálati ügyintéző00288/549-100,
mellék: #336

 Iktató Csoport

NévMunkakörSzobaTelefon
Németh Ferenc
fnemeth@gov.veszprem.hu
ügykezelő osztályvezető02 88/549-100,
mellék: #203
Homoki Bernadett
homoki.bernadett@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott0288/549-100,
mellék: #205
Karsainé Nemcsok Erika
enemcsok@gov.veszprem.hu
hivatalsegéd0488/549-100,
mellék: #200
Rácz Lászlóné
racz.laszlone@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott 0188/549-100,
mellék: #220
Kissné Oláh Enikő
olah.eniko@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott 0388/549-100,
mellék: #127
Kovács Gusztávné
ikovacsne@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott 0288/549-100,
mellék: #202
Kovács Krisztina
kovacs.krisztina@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott 0288/549-100,
mellék: #196 
Horváth-Takács Amarilla
takacs.amarilla@gov.veszprem.hu
ügyviteli alkalmazott 0288/549-100,
mellék: #181

Anyakönyvi és Hagyatéki csoport (8200 Veszprém, Óváros tér 9/B.)
E-mail: anyakonyvvezeto@gov.veszprem.hu

NévMunkakörSzobaTelefon
Sziklási Mónika
msziklasi@gov.veszprem.hu
csoportvezető
anyakönyvvezető
(házasságkötések)
688/549-100,
mellék: #377
Fax: 549-295
Székelyhidi-Albert Viktória
valbert@gov.veszprem.hu
Anyakönyvvezető
(elhunytak anyakönyvezése)
488/549-100,
mellék: #388
Hamberger Henny
hhamberger@gov.veszprem.hu
Anyakönyvvezető
(újszülöttek anyakönyvezése)
5/A88/549-100,
mellék: #319
Kimmer Krisztina
kimmer.krisztina@gov.veszprem.hu
Anyakönyvvezető
(apai elismerő nyilatkozatok, házassági névmódosítás)
588/549-100,
mellék: #146
Rák Viktória Jozefa
rak.viktoria@gov.veszprem.hu
Anyakönyvvezető
(anyakönyvi kivonatok,
születési névváltozás)
488/549-100,
mellék: #318
Nagy Marianna
nagy.marianna@gov.veszprem.hu
hagyatéki ügyintéző288/549-100,
mellék: #257
Cziráki Elvira
cziraki.elvira@gov.veszprem.hu
hagyatéki ügyintéző288/549-100,
mellék: #251
Kis Katalin
kkis@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző288/549-100,
mellék: #165
Simonyai Rita
rsimonyai@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintéző388/549-100,
mellék: #259
Vighné Kozma Krisztina
kozma.krisztina@gov.veszprem.hu
hagyatéki ügyintéző388/549-100,
mellék:..#340
Kovács Mónika
kovacs.monika@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintézőÓváros tér
9/A – 008
88/549-100,
mellék: #283
Nagy Ferenc
fnagy@gov.veszprem.hu
hatósági ügyintézőÓváros tér 9/A – 00888/549-100,
mellék: #283

12.3.  Közigazgatási Iroda feladatköre (SZMSZ)

12.3.1.         ellátja vagy döntésre előkészíti a jegyző hatáskörébe tartozó általános igazgatási feladatokat és közigazgatási hatósági ügyeket, ezen belül a(z):

a)   birtokvédelmi ügyeket,

b)   hagyatéki ügyeket,

c)   kereskedelmi hatósági ügyeket,

d)   szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel, a nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos hatósági ügyeket,

e)   vásárok, piacok, bevásárlóközpontok üzemeltetésének engedélyezésével, valamint a helyi termelői piacok bejelentésével kapcsolatos hatósági ügyeket,

f)   telepengedély vagy bejelentés alapján gyakorolható ipari tevékenységgel kapcsolatos hatósági ügyeket; ennek keretében megkeresi a Főépítészi Önálló Csoportot a bejelentés- vagy engedélyköteles tevékenység végzésének HÉSZ szerinti ellenőrzése érdekében,

g)   lovas szolgáltató tevékenységre vonatkozó állatvédelmi hatósági ügyeket,

h)   állatvédelmi hatósági ügyeket,

i)    méhek védelmével kapcsolatos, külön jogszabályban meghatározott feladatokat,

j)   egyezség megkötésére irányuló eljárás lefolytatását vadkár ügyekben,

k)   üzletszerű ingatlanközvetítői és ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítői tevékenységgel kapcsolatos hatósági ügyeket,

l)    környezetvédelmi hatósági ügyeket,

m)  helyi vízgazdálkodási hatósági ügyeket,

n)   a fás szárú növények védelmével kapcsolatos államigazgatási és önkormányzati hatósági ügyeket,

12.3.2. kiadja a feladatkörébe tartozó szakhatósági állásfoglalásokat, és kiállítja a feladatkörébe tartozó hatósági bizonyítványokat,

12.3.3. jóváhagyja a távhőszolgáltató által kidolgozott üzletszabályzatot, ellenőrzi a távhőszolgáltató tevékenységét az üzletszabályzatában foglaltak betartása szempontjából,

12.3.4. ellátja a Közbiztonsági és Bűnmegelőzési Bizottság referensi feladatait,

12.3.5. Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának székhelyén ellátja az alábbi ügyfélszolgálati feladatokat:

a)   azonnal intézhető ügyek:

aa) hirdetmények kifüggesztése, záradékolása, továbbítása,

ab) talált tárgyakkal kapcsolatos ügyek, átvétel, nyilvántartás, őrzés, kiadás, értékesítés,

ac) vásárlók könyve hitelesítése, nyilvántartása,

ad) nyomtatványok, kérelmek kiadása, ellenőrzése, átvétele szociális ügyekben,

ae) kereskedelmi tevékenység folytatásával, bejelentésével, telepengedélyezési és bejelentési eljárással kapcsolatos tájékoztatás, kérelmek ellenőrzése, átvétele, továbbítása,

af)  általános információszolgáltatás,

b)   rövid határidővel intézhető ügyek:

ba)   külföldiek ingatlanszerzésével kapcsolatos polgármesteri nyilatkozat elkészítése,

bb)   Veszprém Kártyával kapcsolatos ügyintézés.

12.3.6. ellátja a hivatali ügyirat-kezeléssel, irattározással, postázással kapcsolatos feladatokat,

12.3.7. a Polgármesteri Hivatal ügyirat-kezelésének felügyeletét a Közigazgatási Iroda vezetője látja el,

12.3.8. adó- és értékbizonyítványokat állít ki az illetékességi területén,

12.3.9. a közös hivatali illetékességi területen ellátja az alábbi anyakönyvi feladatokat:

a)   anyakönyvi események nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása, okmányok kiadása,

b)   a gyermekek családjogi helyzetének rendezése során teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele,

c)   állampolgársági esküvel kapcsolatos feladatok ellátása,

d)   külföldön történt anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos feladatok ellátása,

e)   anyakönyvi események szervezése és lebonyolítása.